Eindredactie. Jouw tekst, maar dan beter

Je hebt een tekst geschreven. En het is best belangrijk.
Maar je twijfelt of je met jouw verhaal bereikt wat je wilt bereiken.
Gaan je lezers blij worden van je tekst. Gaan ze doen wat je hoopt dat ze gaan doen?

En lezen ze wel helemaal tot het einde?

Stel dat ze dat niet doen.
Dan komen op de avond die je hebt georganiseerd en waarvoor je een persbericht of uitnodiging schreef onvoldoende mensen.
Dan kopen ze jouw nieuwe product of dienst niet terwijl het ze hartstikke kan helpen.
Of je klanten lezen jouw brief of folder met uitleg niet goed en gaan massaal bellen.

In dit soort situaties is het fijn als een onafhankelijke tekstexpert jouw verhaal beoordeelt en je helpt het maximale eruit te halen.
Die de eindredactie doet en je laat zien hoe je jouw tekst beter kunt structureren.
Die je uitlegt wat een verhaal nodig heeft om te verleiden.
Die je kort en krachtig de belangrijkste regels en vaardigheden van overtuigende teksten vertelt.

Kortom, in zo’n situatie is het fijn als er een slimme schrijver in de buurt is.
Iemand die helpt van jouw tekst een prettig leesbare tekst te maken die aanzet tot actie.
Een verhaal waarmee je op de beste manier je lezers informeert en overtuigt.

En een verhaal dat – afhankelijk van de beoogde lezers – geschreven is op het zogenoemde B1-niveau.
Dat betekent dat zeker 8 van de 10 mensen de informatie zonder veel moeite begrijpen.

Dus:

Stuur me jouw tekst en krijg het herschreven terug.
Mijn aanpassingen maken je artikel, blog, folder of persbericht beter.
Ook ontvang je een filmpje waarin ik feedback geef op het originele verhaal en tips geef voor een maximaal effect.

Wat zeggen anderen?

Nicole stuurde een (lang) persbericht dat dezelfde dag nog verspreid moest worden. Ik gaf advies hoe ze kon bereiken wat ze wilde en herschreef het persbericht om de kans op succes te vergroten.
Dit is wat Nicole schreef:

Mijn complimenten voor je fantastische, inhoudelijke en snelle feedback op ons persbericht en hulp om te redigeren. Je hebt er absoluut talent voor.
Ik vind je filmpje innovatief, prettig en leerzaam, dat heb ik nog nooit eerder gezien. Een echte aanrader!

Rifka wilde aandacht voor een evenement van haar organisatie. Op basis van haar tekst deed ik suggesties voor verbetering en stuurde een nieuwe versie.
Rifka schreef:

Binnen no time had ik een mooi geredigeerde tekst terug! De tekst is scherper, lekkerder leesbaar en een stuk aantrekkelijker geworden. De manier waarop Marcel werkt is super leerzaam. Door middel van een video vertelt hij precies wat hij heeft gedaan. Top!

Wendy schreef op basis van mijn feedback:

Geweldig! Hier leer ik van.
We waren er al wel achter dat we onduidelijk zijn, terwijl het voor onszelf zo duidelijk is, maar dat het zo erg was…
Wat een valkuil!
We gaan het beter aanpakken en ik blijf je volgen, want dit zijn dingen waar ik iets aan heb.

Is het je eerste keer? Krijg 20 procent korting

Om je kennis te laten maken met deze dienst, krijg je de eerste keer 20 procent korting op de toch al lage prijs.
Dus dan betaal je geen 75 maar 60 euro excl. btw.
Gebruik hiervoor de kortingscode: EERSTEKEER20.

Hoe werkt het?

  • Je klikt op Dit wil ik en volgt het betaalproces.
  • Na betaling (vergeet de kortingscode niet) kom je op een nieuwe pagina. Hier kun je jouw concepttekst uploaden.
  • Beantwoord de vragen. Dan weet ik wat je met jouw verhaal wilt bereiken.
  • Je artikel, brief, blog of persbericht is ongeveer 1 A4’tje lang, 400 tot 500 woorden.
  • Heb je een langere tekst? Bestel het product dan 2 keer of meer. Je krijgt bij 2 of meer pagina’s 10 procent korting. Dus 2 geredigeerde pagina’s (max. 1000 woorden) kost € 135 (ex. btw).
  • Ik krijg jouw document binnen. Ik laat je weten dat ik het heb ontvangen en wanneer je jouw tekst terug krijgt.
  • Als ik nog vragen heb, stel ik die per mail.
  • Van jouw tekst krijg je snel een herschreven versie terug.
  • Je krijgt ook een filmpje waarin je me feedback ziet en hoort geven op het originele verhaal en tips voor een maximaal effect. Je leert dan precies hoe ik het herschrijven heb aangepakt en snapt waarom ik bepaalde veranderingen doorvoerde.
  • Je kunt de tekst direct gebruiken voor je website, persbericht of ander communicatiemiddel.

Voorbeelden van eindredactie

Op de website vind je enkele voorbeelden van teksten die ik heb herschreven:

Geen budget?

Voor een beperkt aantal mensen bied ik ook de mogelijkheid een tekst gratis te laten redigeren.
De enige voorwaarde is dat ik het filmpje met de toelichting en wijzigingen op deze website plaats. Als voorbeeld voor anderen.

Eindredactie. Snel een betere versie van jouw tekst. Klik hieronder op Dit wil ik.

Eindredactie. Jouw tekst, maar dan beter

Stuur me jouw tekst en krijg het herschreven terug. Ook ontvang je een filmpje waarin je me ziet en hoort herschrijven.
Mijn aanpassingen maken je artikel, blog, folder of persbericht beter.

Jouw investering:

 75,00 excl. btw